Ads Area

پریشر سیفٹی والو کا تعارف

 

پریشر سسٹم میں سب سے اہم خودکار حفاظتی آلات میں سے ایک پریشر سیفٹی والو ہے۔ پریشر سیفٹی والو کا بنیادی مقصد دباؤ والے برتن یا آلات میں زیادہ دباؤ کے واقعے کے دوران زندگی، جائیداد اور ماحول کا تحفظ ہے۔ زیادہ دباؤ والے واقعے سے مراد ایسی کوئی بھی حالت ہوتی ہے جس کی وجہ سے برتن یا سسٹم میں دباؤ کو مخصوص ڈیزائن کے دباؤ یا زیادہ سے زیادہ قابل اجازت کام کے دباؤ سے زیادہ بڑھ جاتا ہے۔ ایک پریشر سیفٹی والو کو برتنوں یا آلات سے اضافی دباؤ کو کھولنے اور اسے دور کرنے اور دوبارہ بند کرنے اور عام حالات کے بحال ہونے کے بعد سیال کے مزید اخراج کو روکنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

پریشر سیفٹی والو ایک حفاظتی آلہ ہے اور بہت سے معاملات میں دفاع کی آخری لائن ہے۔

یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ پریشر سیفٹی والو ہر وقت اور تمام حالات میں کام کرنے کے قابل ہو۔ حفاظتی والو پروسیس والو یا پریشر ریگولیٹر نہیں ہے اور اس کا غلط استعمال نہیں ہونا چاہیے۔

پریشر سیفٹی والو کو صرف ایک مقصد کے لیے چلایا جانا چاہیے: زیادہ دباؤ سے تحفظ۔

برتن میں زیادہ دباؤ کی وجوہات

ایسی کئی وجوہات ہیں جن کی وجہ سے کسی برتن یا سامان میں دباؤ پہلے سے طے شدہ حد سے تجاوز کر سکتا ہے۔ سب سے زیادہ عام ہیں:

مندرجہ بالا واقعات میں سے ہر ایک انفرادی طور پر یا بیک وقت ہو سکتا ہے۔ زیادہ دباؤ کی ہر وجہ خارج ہونے کے لیے ایک مختلف ماس یا حجم کا بہاؤ پیدا کرے گی۔ مثال کے طور پر تھرمل توسیع کے لیے چھوٹے بڑے پیمانے پر بہاؤ اور کیمیائی رد عمل کی صورت میں بڑے پیمانے پر بہاؤ۔ یہ پروسیس انجینئرز کی ذمہ داری ہے کہ وہ مناسب پریشر سیفٹی ڈیوائس کے سائز اور انتخاب کے لیے انتہائی خراب صورت حال کا تعین کریں۔

پریشر سیفٹی والوز کی اقسام


سپرنگ لوڈڈ پریشر سیفٹی والوز

اسپرنگ لوڈڈ پریشر سیفٹی والو میں کلوزنگ فورس یا سپرنگ فورس ایک ہیلیکل اسپرنگ کے ذریعے لگائی جاتی ہے جسے ایڈجسٹ کرنے والے اسکرو سے کمپریس کیا جاتا ہے۔ سپرنگ فورس سپنڈل کے ذریعے ڈسک پر منتقل ہوتی ہے۔ ڈسک اس وقت تک نوزل ​​کے خلاف مہر لگاتی ہے جب تک کہ اسپرنگ فورس والو کے انلیٹ پر دباؤ سے پیدا ہونے والی قوت سے بڑی ہو۔ تصویر 2 بہار سے بھری ہوئی پریشر سیفٹی والوز کے کام کرنے کے تمام مراحل کو ظاہر کرتی ہے۔


پریشان کن صورتحال میں ایک حفاظتی والو پہلے سے طے شدہ دباؤ پر کھل جائے گا۔ سپرنگ فورس F s  اختتامی سمت میں کام کر رہی ہے اور F p ، سیفٹی والو کے انلیٹ پر دباؤ سے پیدا ہونے والی قوت کھلنے کی سمت میں کام کر رہی ہے۔ مقررہ دباؤ پر قوتیں F s  اور F p  متوازن ہوتی ہیں۔ سیٹ پر ڈسک کو نیچے رکھنے کے لیے کوئی نتیجہ خیز قوت نہیں ہے۔ حفاظتی والو بظاہر یا سنائی دینے کے ساتھ لیک ہونا شروع کر دے گا (ابتدائی قابل سماعت خارج ہونے والا مادہ)۔

جیسے جیسے سسٹم کے اندر دباؤ بڑھتا ہے، فورس F p سیٹ پریشر کے اوپر بڑھ جاتی ہے اور سپرنگ کو مزید سکیڑنے کے لیے درکار اضافی سپرنگ فورس پر قابو پا لیا جاتا ہے۔ والو ایک "پاپ" کے ساتھ تیزی سے کھلے گا، زیادہ تر صورتوں میں اس کی پوری لفٹ تک۔

زیادہ تر ایپلی کیشنز میں ایک مناسب سائز کا حفاظتی والو ڈسچارج کرتے وقت برتن میں دباؤ کو کم کر دیتا ہے۔ برتن میں دباؤ کسی بھی بعد میں کم ہو جائے گا، لیکن پریشان کن صورتحال کے خاتمے کے بعد نہیں۔ برتن میں دباؤ کم ہونے سے قوت F p کم ہو جائے گی ۔ مقررہ دباؤ پر تاہم بہاؤ اب بھی بڑھی ہوئی ڈسک کے علاقے پر کام کر رہا ہے، جو والو کو کھلا رکھے گا۔ دباؤ میں مزید کمی کی ضرورت ہے جب تک کہ بہار کی قوت F s دوبارہ F p  سے زیادہ نہ ہو  جائے اور حفاظتی والو بند ہونا شروع ہو جائے۔ نام نہاد ریسیٹنگ پریشر پر ڈسک دوبارہ نوزل ​​کو چھوئے گی اور حفاظتی والو بند ہو جائے گا۔


پائلٹ آپریٹڈ پریشر سیفٹی والوز

پائلٹ آپریٹڈ سیفٹی والو پروسیس میڈیم کے ذریعے کنٹرول کیا جاتا ہے۔ اس کو حاصل کرنے کے لیے، پریشر پک اپ کے ذریعے پائلٹ والو (= مین والو کے لیے کنٹرول جزو) پر سسٹم پریشر لگایا جاتا ہے۔ پائلٹ والو پھر مین والو کے کھلنے اور بند ہونے کو کنٹرول کرنے کے لیے مین والو پسٹن کے اوپر گنبد کا استعمال کرتا ہے۔ تصویر 4 پائلٹ آپریٹڈ پریشر سیفٹی والوز کے کام کرنے کے تمام مراحل کو ظاہر کرتی ہے۔


عام آپریشن کے دوران، نظام کے دباؤ کو مین والو انلیٹ پر اٹھایا جاتا ہے اور گنبد کی طرف روانہ کیا جاتا ہے۔ چونکہ گنبد کا رقبہ مین والو سیٹ کے رقبے سے بڑا ہے، اس لیے بند ہونے والی قوت افتتاحی قوت سے زیادہ ہے۔ یہ مین والو کو مضبوطی سے بند رکھتا ہے۔

سیٹ پریشر پر، پائلٹ والو کام کرتا ہے۔ میڈیم اب گنبد کی طرف نہیں جاتا ہے۔ یہ گنبد کے دباؤ میں مزید اضافے کو روکتا ہے۔ اس کے علاوہ، گنبد وینٹ کیا جاتا ہے. نتیجے کے طور پر، بند ہونے والی قوت نظام کے زیادہ دباؤ کی شرط کے طور پر بند ہو جاتی ہے تاکہ مین والو کو کھلا کر دیا جا سکے۔ پائلٹ والو کے ڈیزائن پر منحصر ہے، یہ کھلنا یا تو تیز اور مکمل ہے (پاپ ایکشن) یا بتدریج اور جزوی مندرجہ ذیل سسٹم پریشر (ماڈیول ایکشن)۔

اگر سسٹم کا دباؤ بند ہونے کے دباؤ پر گرتا ہے تو، پائلٹ والو ایکٹو ہوتا ہے اور دوبارہ گنبد کی طرف درمیانے درجے کو لے جاتا ہے۔ گنبد میں دباؤ بڑھتا ہے اور مرکزی والو یا تو تیز اور مکمل (پاپ ایکشن) یا بتدریج اور جزوی نظام کے دباؤ (ماڈیول ایکشن) کے بعد بند ہوجاتا ہے۔

                                               شکل 4 - پائلٹ آپریٹڈ پریشر سیفٹی والو کام کر رہا ہے۔

پریشر سیفٹی والو اور پریشر ریلیف والو کے درمیان فرق

ریشر سیفٹی والو" اور "پریشر ریلیف والو" عام طور پر کسی برتن یا آلات پر پریشر ریلیف ڈیوائسز کی شناخت کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔ اگرچہ آزادانہ طور پر ایک دوسرے کے ساتھ استعمال کیا جاتا ہے، یہ اصطلاحات درج ذیل پہلو میں مختلف ہیں:

پریشر سیفٹی والو

پریشر سیفٹی والو وہ اصطلاح ہے جو کمپریس ایبل سیال یا گیس سے بھرے برتن پر ریلیف ڈیوائس کو بیان کرنے کے لیے استعمال ہوتی ہے۔ اس طرح کے والو کے لئے افتتاحی اچانک ہے. جب والو کا سیٹ پریشر پہنچ جاتا ہے، تو والو تقریباً پوری طرح کھل جاتا ہے۔

پریشر ریلیف والو

پریشر ریلیف والو وہ اصطلاح ہے جو مائع سے بھرے برتن پر ریلیف ڈیوائس کو بیان کرنے کے لیے استعمال ہوتی ہے۔ اس طرح کے والو کے لئے افتتاحی برتن کے دباؤ میں اضافے کے متناسب ہے۔ اس لیے والو کا کھلنا اچانک نہیں ہوتا بلکہ بتدریج ہوتا ہے اگر دباؤ بتدریج بڑھایا جائے۔


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Ads Area